Activiteiten

Zoals vele verenigingen kan Meerburg ook niet zonder een evenementencommissie. Hoe zien we deze commissie nu precies?  En wie kunnen hier allemaal in plaatsnemen in deze commissie? Het lijkt ons namelijk een goed idee om deze commissie binnen onze vereniging nieuw leven in te blazen. Met enthousiaste vrijwilligers die nu ook al binnen de vereniging bezig zijn met verschillende activiteiten en festiviteiten.

Doel van de Evenementencommissie

Het doel van de evenementencommissie is het versterken van de binding met en tussen de ouders, leden en vrijwiligers van onze mooie vereniging. De commissie gaat op deze manier de betrokkenheid van de leden bij de vereniging te bevorderen en de goede sfeer binnen Meerburg te stimuleren.

Bereiken van ons doel

De doelstellingen worden bereikt door het organiseren van interne nevenactiviteiten (en financiele acties) voor de leden met als doel de leden op andere wijze ontspanning te bieden en daarmee de samenhang en een goede sfeer binnen de vereniging te bevorderen en/of financiele middelen voor de activiteiten te verwerven.

Bij de activiteiten kunt u denken aan:

• Start en afsluiten nieuwe seizoen
  • Belangrijkse wedstrijden
  • 3 oktober festiviteiten;
  • Sinterklaasfeest;
  • Oliebollenactie;
  • Koningsdagfestiviteiten;
  • Vrijwilligeravond(en);
  • Organiseren van feesten en partijen
  • Klaverjasavonden;
  • Dartwedstijden en darttoernooien;
  • Inzamelacties zoals de Grote clubactie

Daarnaast staat de evenementencommissie altijd open voor andere leuke activiteiten en ideeën.