Gedrag en omgangsregels

1. We gedragen ons sportief en respectvol naar de leden en vrijwilligers bij onze vereniging, de tegenstanders, scheidsrechters en andere bezoekers van Meerburg.

2. Onbehoorlijk of discriminerend taalgebruik is uit den bozen. Verbaal en fysiek geweld, pesten en molestatie worden niet geaccepteerd. Drugsgebruik wordt niet getolereerd.

3. Onze vereniging toont zich een goed gastheer voor bezoekende clubs en scheidsrechters. Onze tegenstanders en de scheidsrechter zijn van harte welkom en we helpen hen waar mogelijk.

4. We gaan netjes om met eigendommen van anderen. Diefstal is niet acceptabel en wordt hard aangepakt. Iedereen is zelf aansprakelijk voor aangerichte schade.

5. We zijn zuinig op de materialen van de vereniging: ballen, hesjes, trainingspakken, kleding, doeltjes en noem maar op: we zorgen dat het heel en compleet blijft.

6. Uit en thuis, we laten de kleedkamer altijd netjes achter. Ook in de kantine en langs het veld: lege flesjes, koffiebekertjes, sigarettenpeuken: we gooien alle rommel in de afvalbakken.

7. Glaswerk en alcohol worden alleen gebruikt in de kantine en mogen niet mee naar buiten langs het veld of in de kleedkamers.

8. Kritiek is van harte welkom en we spreken elkaar aan op ons gedrag maar we doen dat altijd positief en om er samen beter van te worden.

9. Vele handen maken licht werk: we ondersteunen onze vrijwilligers en kaderleden op verzoek en waar mogelijk.