Vertrouwenspersoon

Een vertrouwenscontactpersoon is iemand die je kunt benaderen bij situaties die je graag in vertrouwen wilt bespreken. Je kunt hierbij denken aan pesterijen, discriminatie, seksuele intimidatie of ander ongewenst gedrag. Mocht zich binnen Meerburg zo’n ongewenste situatie voordoen dan kun je contact opnemen met een vertrouwenscontactpersoon van de vereniging. Bij Meerburg zijn dat:

Zoë van de Water, tel. 06-24701392, of email [email protected]

Judith Andriesse, tel. 06-23626302, of email [email protected]

De verenigings-vertrouwenscontactpersonen fungeren voor leden, ouders van leden en vrijwilligers als eerste aanspreekpunt bij nare situaties en zij zullen je indien dat wenselijk is in contact brengen met professionele hulpverleners.

Je kunt ook altijd contact opnemen met de vertrouwenscontactpersoon van de KNVB.
Telefoon: 0343-751434 of  email:  [email protected]

Daarnaast kun je ook contact zoeken met de hulplijn van NOC/NSF. Zij hebben een aantal vertrouwenspersonen in dienst die je op een professionele manier verder kunnen helpen.
Telefoonnummer hulplijn: 0900-2025590